بررسی اثربخشی تجارب جهانی استفاده از بازی های آموزشی در کلاس درس در مقطع ابتدایی دوره اول
نوشته شده توسط : پروتکل های درمانی
بررسی اثربخشی تجارب جهانی استفاده از بازی های آموزشی در کلاس درس در مقطع ابتدایی دوره اول

بررسی-اثربخشی-تجارب-جهانی-استفاده-از-بازی-های-آموزشی-در-کلاس-درس-در-مقطع-ابتدایی-دوره-اولفعالیت دانش آموزان در کلاس درس با روش مشاهده ی عینی زیر نظر قرار گرفته و همچنین بر روش های نوین تدریس بر شاگرد مداری یا کودک محوری تأکید دارد که این مهم نیز بر اصل آموزش های بازی محوراستوار است. به ویژه این که بازی محوری در آموزش گاه های دوره اول دبستان حرف اول را می زند. لذا آن، یادگیری به بهترین نحو اتفاق می افتد. بهترین راه یاد دادن، بازی کردن با آموزه ها است. اثر بخشی این اصل در یادگیری قابل توجه است. بازی، یادگیری را برای یاد گیرندگان لذت بخش می کند. کودکان با آن، مفاهیم را به آسانی فرا می گیرند و خودشان را در جریان یادگیری قرار می دهند پس، بازی راهی آسان برای یادگیری است که به یادگیری شتاب داد و از مطلب مورد نظر مفهوم کاملی را برای متربیان به ارمغان می آورد.

دانلود فایل





:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: